Pages

Wednesday 18 May 2016

මගේ ආදරණීය සහෘදයනී,




උපන් දිනයක් එළැඹෙනවා කියන්නෙ අපි තවත් වසරකින් වයසට යනවා කියල අපි දැනගෙන හිටියත් සහ අපි කොච්චර වයසට ගිහින් හිටියත් පෘථග්ජන අපේ හදවතට, හිතට එදාට දැනෙන්නේ අමුතුම හැඟීමක්. එහෙම නැතිනම් පොඩි උත්තේජනයක්. පුංචි කිතියක්. තමන් ආදරයකරන තමන්ගේ ආදරණීය සහෘදයන්ගෙ පුංචිම පුංචි සුබ පැතුමක් වුවත් ඒ හැඟීමට එක් කරන්නේ මහා විසල් ජවයක්. එයින් ඇත්තටම අපට නව ජීවයක් ලැබෙනවා. ඒ වගේම තමන්ට ආදරය කරන පිරිසක් සහ තමන්ව ඇත්තටම හඳුනා ගත්තු පිරිසක් ඉන්නබව දැනීමම සිතට ගෙන එන්නෙ විශාල සතුටක්. සැනසීමක්. මහා දහිරියක්.

අද වගේ දවසක තමයි මම ඉපදිලා තියෙන්නෙ. මුලින්ම මාව මෙලොවට බිහි කරපු මගේ ආදරණීය මෑණියන්ට හා පියාණන්ට මගේ ප්රණාමය පුදකරන්නේ ඔවුන් සැතපුම් දහස්ගණනක් දුරින් සිටියත් මගේ නළලත ඔවුන්ගේ පය පාමුල තබලා. ඔවුන් මට කාටවත් කරදරයක් , බරක් වෙන්නෙ නැති හොඳ මිනිසෙකු වන හැටි කියා දුන්නා. මහ පොළොවට, ගහ කොළට හා මිනිසුන් ඇතුළු සත්වයන්ට ආදරය කරන්න පුරුදු කළා. මහ පොළොවෙ පය ගසා අවංකව දිවි ගෙවන්න මම ඉගෙන ගත්තෙ ඔවුන්ගෙන්. කලාවට ආදරය කරන්න, කලානිර්මාණයක් රස විඳින්න හා යමක් කුරුටු ගාන්න මට කියා දුන්නෙ ඔවුන් දෙපළ සහ මගේ ගුරුවරුන්. ඒ හැමටම මගේ ප්රණාමය. 

ඉතාමත් විනෝදයෙන් ජීවත්වූ මගේ පියා මා උපන් දා ඒ සතුටට යහළුවන් පිරිවරා ගෙදර මහා ලොකු සාදයක් දැමූ බව මගේ මෑණියන් මට කුඩා කලදීම පවසා තිබුණා. ඉන් පසු හැම උපන්දිනයකම උදෑසනම අම්මා සාදා දෙන කිරිබත් මුලින්ම ජය ශ්රී මහා බෝධියටත් ඉන්පසු තාත්තා සමඟ අපේ නැන්දලා දෙදෙනාගේ නිවෙස්වලටත් ගෙන ගිය හැටි අද උදෙත් මට සිහිවුනේ සිහිනෙන් ගෑ සුවඳක් වගේ. පසුව ෆොටෝ සාපුවකට ගෙන ගොස් පිංතූරයක් ගැනීමත් ටවුමට ගෙන ගොස් අළුත් ඇඳුමක් රැගෙන දීමත් හැම උපන්දිනයකම සිදුවුණා. ඒව මට සිහිවෙද්දී දෙනෙත කඳුළින් බර වෙනවා මට දැනෙනවා. 

ඊයේ රාත්රියේ සිටම මගේ සහෘද මිතුරු මිතුරියන් හා සොයුරු සොයුරියන් මගේ ජන්ම දිනයට සුබ පැතුම් එවමින් පවතිනවා. ඒ හැමදෙනාටම පුදුගලිකව ස්තූති කරන්නට බැරි වුවත් ඒ හැම වචනයක්ම මට එකසේම වටින බව පවසන්නේ ඉතාමත්ම අවංකව සහ මහා සතුටක් , තෘප්තියක් හිතේ දරාගෙන. ඉන් ඇතිවන උත්තේජනය සහ ජවය තවත් වසර ගණනකින් මගේ ආයුෂ වැඩි කළ බවත් කියන්නටම ඕනේ. මා වෙනුවෙන් ඔබගේ කාලය හා ශ්රමය වැය කල ඔබ සැමටම මගෙ හෘදයාංගම ස්තූතිය. 

ඒත් මම මේ සතුටින් සිටින මොහොතේ අපේ මව් බිමේ තවත් පිරිසක් අසරණ වෙලා කියල ඔබ දැනටමත් දන්නවා ඇතැයි සිතමි. හදිසියේ ඇතිවූ මහා වැස්ස නිසා හටගත් ගංවතුර තත්වයෙන් ඔවුනට ඉතිරිව ඇත්තෙ ඇඳ සිටින වස්ත්රය පමණයි. ඔවුන් සමහරක් ජලයෙන් වටවූ උස් බිම්වල හිර වෙලා. සහනයක් සලසන්න යන්නවත් බැරි තත්වයක්. කෑමක් බීමක් හෝ හිසට සෙවණක් නෑ. ඒ අපේ , ඔබේම දෙමාපියො, සහෝදර සහෝදරියො සහ දූ දරුවො. එවන් පිරිසක් අසරණව ඇතිමොහොතක අපට සතුටු විය හැකිද? ඇස් කන් පියාගෙන සිටිය හැකිද? 

ලංකාවේ වෙසෙන අපේම මිනිසුන් දැනටමත් ඔවුනට සහන සැලසීම අරඹලා. ඊයේ ඔවුන් ඔවුනගේ දිවා ආහාරය අසරණ වූ ජනතාවට ප්රදානය කළ පුවතක් මම දුටුවා. ලංකාවේ මම මෙතෙක් කල් කළ කලාකරුවන්ට සහන සැලසීමේදී විශාල සවියක් වූ අසංගී අංජු විජේසූරිය සොයුරියට සහ ජයන්ත සුබසිංහ සොයුරාට මම දැන් දුරකථනයෙන් කතා කළා. ජයන්ත සොයුරා දැනුත් සිටියේ ඔවුනට සහන සැලසීමට යන ගමන්. දැන් හදිසියේම ඔවුනට අවශ්ය ඇඳුම්, පිරිසිදු ජලය හා ආහාර. ඉදිරියේදී වියළි ආහාර විශාල වශයෙන් අවශ්ය වේවි. 

ලංකාවේ මෙතුවක් කලකට කිසිවෙකඅට කුස ගින්නේ මිය යාමට අප ඉඩදී නැත්තෙමු. එදා 2004 සුනාමිය ආ වෙලාවේ අපේ මිනිසුන් එකා මෙන් වැඩ කළ හැටි උදව් කළ හැටි අපි දුටුවෙමු. 

ලංකාවේ වෙසෙන සහෘදයනී ,ඔබට ජයන්ත සුබසිංහ ඇතුළු ඒ පිරිසට එකතු වී සහන සැලසිය හැක. එංගලන්ත වාසී මගේ මිතුරනි, ඔබට හැකිනම් හැකි පමණින් ආධාරයක් කරන්න. මුදල් එකතු වූ පසු මම මේ සිකුරාදා ජයන්ත සුබසිංහ සොයුරාට එම මුදල යවන්නට හැකිය. 

වෙසක් සඳ නැග එන මේ දින කිහිපයේ අප අපේම මිනිසුන්ට සරණක් වෙමු. එන්න අප හා එක්වන්න. එය මේ වෙසක් සමයේ කරන උතුම්ම පුණ්යකර්මයක් වනු ඇත. අද මගේ උපන්දිනයේ ඔබගේ උදව්ව මට ලැබෙන උතුම්ම උපන්දින තිළිණය වනු ඇත. 

ලංකාවාසී සහෘදයනී, ඔබට ජයන්ත සුබසිංහ සොයුරාව මේ නොම්බරයෙන් අමතා 0775225454 ඔහු හා එක්විය හැක. 

එංගලන්තවාසී සහෘදයනී, ඔබට හැකිනම් පහත ගිණුමට ඔබට හැකි මුදලක් බැර කළ හැක. 

Chandana Gunasekera
Santander bank 
EVERYDAY CURRENT ACCOUNT
09-01-28 

ඔබ සියලුම දෙනාටම නැවතත් ස්තූතියි!

චන්දන ගුණසේකර- එක්සත් රාජධානිය

1 comment:

  1. මගේ සුබ පැතුම් චන්දන!!!

    ReplyDelete